CO ROBIMY?
Dbamy o wizerunek, a przede wszystkim o reputację naszych klientów. Często posługujemy się cytatem, którego autorem jest Warren Buffet:
„It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it. If you think about that, you’ll do things differently.”
- Audyt postrzegania marki korporacyjnej przez otoczenie firmy
- Warsztaty strategiczne z kadrą zarządzającą
- Tworzenie strategii działań komunikacyjnych, mających na celu budowę marki korporacyjnej
- Opracowanie kluczowych przekazów marki (Message House)
- Pozycjonowanie ekspertów firmy w mediach
- Kreowanie speaking opportunities dla przedstawicieli firmy podczas istotnych wydarzeń branżowych
- Realizacja działań wzmacniających wizerunek marki, skierowanych do różnych grup odbiorców (m.in. programy CSR, komunikacja wewnętrzna, działania B2B)
- Koordynacja działań związanych z organizacją eventów korporacyjnych
- Obrona marki poprzez zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
Kampanie ofert publicznych
- Tworzenie planu wsparcia komunikacyjnego projektów IPO / SPO
- Budowanie atrakcyjnego equity story spółki
- Relacje z mediami finansowymi, w tym organizacja konferencji prasowych
- Organizacja spotkań z inwestorami instytucjonalnymi, koordynacja roadshows
- Opracowanie materiałów informacyjnych, w tym prezentacji inwestorskich
- Realizacja kampanii reklamowych związanych z ofertą publiczną
- Koordynacja druku i dystrybucji prospektu emisyjnego
- Komunikacja oferty poprzez stronę www emitenta
Stała komunikacja z rynkiem kapitałowym
- Audyt percepcji spółki wśród inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych oraz mediów ekonomicznych
- Warsztaty strategiczne z Zarządem spółki
- Opracowanie polityki informacyjnej spółki
- Tworzenie strategii i planów komunikacyjnych dla poszczególnych grup inwestorskich
- Organizacja konferencji inwestorów instytucjonalnych z Zarządem
- Aranżowanie indywidualnych spotkań inwestorów kwalifikowanych z Zarządem
- Dialog z inwestorami indywidualnymi z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji
- Relacje z mediami finansowymi
- Wsparcie w tworzeniu działu Relacje Inwestorskie na stronie www spółki zgodnie z zasadami dobrych praktyk obowiązujących spółki publiczne
- Szkolenia i stałe doradztwo w zakresie obowiązków informacyjnych
- Outsourcing lub doradztwo w zakresie sporządzania raportów bieżących i sprawozdań okresowych
- Audyt dotychczasowych doniesień mediowych na temat firmy
- Identyfikacja kluczowych mediów, tworzenie dedykowanych baz dziennikarzy
- Audyt postrzegania firmy przez dziennikarzy
- Outsourcing biura prasowego firmy
- Tworzenie materiałów prasowych (m.in. informacje prasowe, backgrounders, FAQs)
- Dystrybucja materiałów prasowych oraz follow ups
- Organizacja briefingów, konferencji i śniadań prasowych
- Organizacja wywiadów i spotkań one-to-one z dziennikarzami (w tym opracowywanie dokumentów Q&A)
- Monitoring mediów (w tym usługa Media Alert) i przygotowywanie okresowych raportów
- Doradztwo w procesie tworzenia stron www, w tym dotyczące stosowania dobrych praktyk GPW dla sekcji „Relacje Inwestorskie”
- Realizacja projektów tworzenia korporacyjnych i produktowych stron www
- Zapewnianie obecności firmy na wybranych serwisach i portalach internetowych
- Planowanie i zarządzanie obecnością firmy w mediach społecznościowych
- Monitoring wizerunku firmy na blogach i forach internetowych
- Zarządzanie sytuacją kryzysową w Internecie
- Opracowywanie planów działań PR wokół wprowadzenia na rynek nowej marki / produktu
- Premiery produktowe, w tym relacje z mediami i eventy
- Współpraca z ambasadorami marek
- Budowanie społeczności wokół marek, m.in. w kanałach social media
- Re-launche produktów
- Kontakty z mediami marketingowym i branżowymi
- Programy edukacyjne
- Audyt dotychczasowych działań społecznych firmy
- Opracowanie strategii CSR poprzedzone konsultacjami z kluczowymi interesariuszami
- Programy wolontariatu pracowniczego
- Realizacja projektów we współpracy ze społecznościami lokalnymi i organizacjami pozarządowymi
- Opracowywanie raportów społecznych firmy i case studies / zgłoszeń do konkursów CSR
- Analiza kluczowych interesariuszy i otoczenia zewnętrznego firmy
- Identyfikacja kluczowych osób i podmiotów podejmujących decyzje o dużym wpływie na branżę / firmę
- Opracowanie strategii działania i jej realizacja
- Tworzenie koalicji, sojuszy, partnerstw
- Prowadzenie komunikacji wspierającej realizowane inicjatywy